0

Порівняння

Тут нічого немає

0

Кошик

Ви додали 0 товарів на сумму 0 грн

Ваш кошик пустий

допомога

Допомога

Гаряча лінія (багатоканальна)

(044) 390-05-01

Графік роботи

Пн-Пт з 09:00 до 18:00
Сб з 10:00 до 17:00
Нд з 10:00 до 16:00

Пишіть нам

[email protected]

0

Кошик   0

0

Порівняння
Особистий кабінет
Обране

Допомога

Гаряча лінія (багатоканальна)

(044) 390-05-01

Графік роботи

Пн-Пт з 09:00 до 18:00
Сб з 10:00 до 17:00
Нд з 10:00 до 16:00

Пишіть нам

[email protected]

Умови повернення

Інтернет-магазин kievlinza.ua продає тільки сертифіковані товари.

Товар підлягає поверненню


Товар підлягає обміну протягом 14 днів з дня покупки при наявності товарного чека згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

 

При купівлі товару уважно перевіряйте вміст Вашого замовлення. Ви можете відмовитися від покупки товару або його частини безпосередньо в момент покупки, якщо товар не відповідає замовленому.

 

Якщо Ви вирішили повернути товар з будь-якої причини, він повинен бути переданий Вами тільки в оригінальній цілісній  упаковці, що не піддавалась механічним пошкодженням чи іншим впливам. Оплата пересилки здійснюється за рахунок Відправника.

 

Продукція повинна бути не прострочена. Всі послуги доставки при поверненні товару оплачує клієнт.

 

Ви можете повернути оправу, якщо вона знаходиться в первісному вигляді без пошкоджень (подряпин, відколів), з усіма комплектуючими і якщо в неї не були встановлені лінзи.

 

Ви можете повернути сонцезахисні окуляри якщо вони знаходяться в первісному стані без пошкоджень (подряпин, відколів).

 

Товар може бути повернений тільки в оригінальній цілісній  упаковці, що не піддавалась механічним пошкодженням. Продукція повинна бути не прострочена. Повернення товару належної якості можливе при пред’явленні споживачем розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром. Без оригіналу чека товар поверненню не підлягає. Для повернення коштів Клієнту необхідно мати при собі документ, що встановлює особу.

Товар НЕ підлягає поверненню

 

Лінзи для контактної корекції зору, засоби по догляду за лінзами і акесуари до них є медичними виробами, тому, вони не підлягають обміну та поверненню (згідно з постановою Кабінету міністрів України від 19.03.1994 про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" і Наказу МОЗ України №360 від 19 липня 2005 року (пункт 16). Заміна та повернення товару не передбачається, якщо Ви помилково замовили товар не з тими оптичними характеристиками, або з експериментальною метою. Відповідальність за правильний підбір характеристик і параметрів контактних лінз і окулярів повністю покладається на вашого лікаря-офтальмолога.

 

Поверненя лінз для окулярів не проводиться, якщо лінзи були виточені під замовлену оправу.

 

Заміна та повернення оправи не проводиться якщо в неї були встановлені лінзи і вона має сколи, подряпини та інші пошкодження.

 

Заміна та повернення товару не передбачається, якщо Ви помилково замовили товар не з тими оптичними характеристиками, або з експериментальною метою. Відповідальність за правильний підбір характеристик і параметрів контактних лінз і окулярів повністю покладається на вашого лікаря-офтальмолога.

 

Всі претензії стосовно цілісності та комплектації замовлення не приймаються, якщо огляд не виконано безпосередньо при отриманні товару.

 

 

Умови гарантії

У разі закінчення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються. Гарантія діє лише в тому магазині, в якому була здійснена покупка.

Гарантія на окуляри, виготовлені за індивідуальним рецептом поширюється на дефекти виробу (недоліки виробництва). Гарантійний термін на окуляри, виготовлені за індивідуальним рецептом 30 календарних днів від дати видачі замовлення, зазначеної на бланку замовлення.

 

На м'які контактні лінзи, аксесуари до них і засоби догляду (розчини і зволожуючі краплі) гарантія не надається.

При виробничому браку виріб буде відправлений на експертизу, і якщо дефект підтверджується, буде запропонований обмін товару або повернення коштів. 

Лінза повинна бути повернена в контейнері з розчином і з блістером, в якому вона перебувала на момент покупки. У цьому випадку повернення здійснюється протягом 14 днів з дня покупки товару.

Претензії на можливий дефект та повернення лінзи приймаються від покупців, у яких є рецепт на ці лінзи і лінзи носяться не вперше. Це правило стосується і кольорових лінз. Пересилку оплачує клієнт

Бланк рекламації

 

При зверненні з питань гарантії обов'язково мати при собі:

  1. Продукцію в належному вигляді і оригінальній упаковці
  2. Товарний чек
  3. Документ, що засвідчує особу (паспорт)

 

Якщо Ви виявили виробничий брак, ми можемо забрати лінзи на експертизу, і якщо дефект підтверджується, зробити або обмін товару, або повернення коштів.

Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання або транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи.

 

 

Гарантія на окуляри, виготовлені за індивідуальним рецептом не поширюється на:

 

  1. Якщо вироб був використаний не за призначенням
  2. Недбале ставлення до виробу
  3. Втрати або пошкодження виробу під час пожежі, нещасний випадок
  4. Механічному пошкодженні в результаті падіння, удару, застосуванні хімічних засобів і т.д.
  5. Закінчення терміну придатності частин з обмеженим терміном служби (1 місяць): заушники, гвинти, носоупори.
  6. Самостійному ремонті виробу або сторонніми організаціями.
  7. Замінюючи частини оправи, лінзи або супутніх товарів; при відсутності гарантійного талона.
  8. Гарантійні зобов'язання на ремонт окулярів не поширюються.

 

У ремонт приймаються оправи тільки після попереднього огляду спеціаліста: всі виявлені дефекти при прийомі оправи та (або) лінз, відображаються в квитанції-замовленні на ремонт окулярів з попереднім повідомленням Замовника.

 

  1. Салон має право відмовитись від виконання роботи як на стадії попереднього огляду оправи, так і в процесі виконання ремонту, якщо стане очевидним те, що якісно виконати ремонт неможливо.
  2. Замовник згоден з тим, що при проведенні ремонту товару, можливе виявлення прихованих дефектів, які не могли бути виявлені при прийомі товару на ремонт, а також з тим, що салон не несе відповідальності в разі псування товару, якщо вона сталася внаслідок прояву прихованих дефектів в процесі ремонту.
  3. Розцінки на виконання робіт і обсяг робіт по ремонту окулярів вказуються в квитанції-замовленні на ремонт.
  4. Для здійснення ремонту салон використовує тільки власні комплектуючі і витратні матеріали.

 

 

Договір публічної оферти

 

Положення про обробку і захист персональних даних

 

Угода користувача про порядок використання інтернет-сайту

 

Переваги Київлінза

Безкоштовна доставка по Україні

 

При замовленні контактних лінз і розчинів на суму від 1000 грн, доставка безкоштовна

Комп’ютерна діагностика зору

 

Наші лікарі проведуть Вам сучасну діагностику зору абсолютно безкоштовно