Гарантія та повернення
Інтернет-магазин kievlinza.ua продає тільки сертифіковані товари. Товар підлягає поверненню При купівлі товару уважно перевіряйте вміст Вашого замовлення. Ви можете відмовитися від покупки товару або його частини безпосередньо в момент покупки, якщо товар не відповідає замовленому. Якщо Ви вирішили повернути товар з будь-якої причини, він повинен бути переданий Вами тільки в оригінальній цілісній упаковці, що не піддавалась механічним пошкодженням чи іншим впливам. Оплата пересилки здійснюється за рахунок Відправника. Продукція повинна бути не прострочена. Всі послуги доставки при поверненні товару оплачує клієнт. Ви можете повернути оправу, якщо вона знаходиться в первісному вигляді без пошкоджень (подряпин, відколів), з усіма комплектуючими і якщо в неї не були встановлені лінзи. Ви можете повернути сонцезахисні окуляри якщо вони знаходяться в первісному стані без пошкоджень (подряпин, відколів). Товар може бути повернений тільки в оригінальній цілісній упаковці, що не піддавалась механічним пошкодженням. Продукція повинна бути не прострочена. Повернення товару належної якості можливе при пред’явленні споживачем розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром. Без оригіналу чека товар поверненню не підлягає. Для повернення коштів Клієнту необхідно мати при собі документ, що встановлює особу. Товар НЕ підлягає поверненню Лінзи для контактної корекції зору, засоби по догляду за лінзами і акесуари до них є медичними виробами, тому, вони не підлягають обміну та поверненню (згідно з постановою Кабінету міністрів України від 19.03.1994 про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" і Наказу МОЗ України №360 від 19 липня 2005 року (пункт 16). Заміна та повернення товару не передбачається, якщо Ви помилково замовили товар не з тими оптичними характеристиками, або з експериментальною метою. Відповідальність за правильний підбір характеристик і параметрів контактних лінз і окулярів повністю покладається на вашого лікаря-офтальмолога. Поверненя лінз для окулярів не проводиться, якщо лінзи були виточені під замовлену оправу. Заміна та повернення оправи не проводиться якщо в неї були встановлені лінзи і вона має сколи, подряпини та інші пошкодження. Заміна та повернення товару не передбачається, якщо Ви помилково замовили товар не з тими оптичними характеристиками, або з експериментальною метою. Відповідальність за правильний підбір характеристик і параметрів контактних лінз і окулярів повністю покладається на вашого лікаря-офтальмолога. Всі претензії стосовно цілісності та комплектації замовлення не приймаються, якщо огляд не виконано безпосередньо при отриманні товару. Умови повернення
Товар підлягає обміну протягом 14 днів з дня покупки при наявності товарного чека згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
У разі закінчення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються. Гарантія діє лише в тому магазині, в якому була здійснена покупка. Гарантія на окуляри, виготовлені за індивідуальним рецептом поширюється на дефекти виробу (недоліки виробництва). Гарантійний термін на окуляри, виготовлені за індивідуальним рецептом 30 календарних днів від дати видачі замовлення, зазначеної на бланку замовлення. На м'які контактні лінзи, аксесуари до них і засоби догляду (розчини і зволожуючі краплі) гарантія не надається. При виробничому браку виріб буде відправлений на експертизу, і якщо дефект підтверджується, буде запропонований обмін товару або повернення коштів. Лінза повинна бути повернена в контейнері з розчином і з блістером, в якому вона перебувала на момент покупки. У цьому випадку повернення здійснюється протягом 14 днів з дня покупки товару. Претензії на можливий дефект та повернення лінзи приймаються від покупців, у яких є рецепт на ці лінзи і лінзи носяться не вперше. Це правило стосується і кольорових лінз. Пересилку оплачує клієнт При зверненні з питань гарантії обов'язково мати при собі: Якщо Ви виявили виробничий брак, ми можемо забрати лінзи на експертизу, і якщо дефект підтверджується, зробити або обмін товару, або повернення коштів. Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання або транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Гарантія на окуляри, виготовлені за індивідуальним рецептом не поширюється на: У ремонт приймаються оправи тільки після попереднього огляду спеціаліста: всі виявлені дефекти при прийомі оправи та (або) лінз, відображаються в квитанції-замовленні на ремонт окулярів з попереднім повідомленням Замовника. Положення про обробку і захист персональних даних Угода користувача про порядок використання інтернет-сайту Умови гарантії